måndag 28 maj 2007

Lite segt..

Jabola! Idag kan man väl säga att det har gått lite segt, men Vera är ju sjuk faktiskt.. Jag har skrivit ut lite mer info, men jag tror att det räcker nu. Vi har iallfall bestämt att själva texten ska handla om hur återvinning påverkar miljön. Nu måste vi börja jobba med den, annars kommer vi inte hinna klart. Men jag tror nog att det ska gå bra. Det borde inte ta så lång tid att fixa med texten, och efter det borde det bara rulla på. Jag tror att vi alla har lite samma idéer om hur det ska se ut, och dom e bra! Eftersom vi inte gjort så mkt, finns det inte mkt mer att skriva idag. Vi håller dig uppdaterad! Nu slutar vi! //JOhanna

1 kommentar:

Olof sa...

Bra att ni har kommit igång. Det krävs disciplin för att kunna arbeta fritt. Jag är övertygad om att ni kan det. Försök komma igång ordentligt med texten. Boka en tid med Martina så att hon kan komma igång med musiken. Ni vet säkert hur ni vill ha det. Det kommer att ta ett tag att filma. Bäst är om ni skriver ett litet manus till filmen och att ni tänker på i vilken/vilka miljöer ni vill spela in. Ha musik och sång (rap) på cd-skiva och mima till, sedan lägger vi på musiken direkt på filmen. Kan vara lite knepigt att synka men det går.