fredag 4 maj 2007

Nu har vi kommit igång!

Jabola! Idag har vi börjat komma igång lite med vårt film-projekt! Vi har samlat massa information på internet om återvinning, t.ex. en artikel om att återvinning är lösningen på klimathotet, det verkar vara riktigt bra textmaterial! Jag tror att vi har rätt lagom med information nu, så nästa gång borde vi kunna börja med det praktiska, jobba på låttexten, börja jobba fram någon melodi osv.. Jag har lite idéer i huvet om hur det kanske kan se ut och låta, var vi ska filma och så. Jag går och nynnar lite på förslag till rapen, så det ska nog gå tillslut. Jag tror faktist att vi kommer rocka fett med vår rap-video! EV-MVG, här kommer VI! :P //JoHaNnA hArDeRuD

1 kommentar:

Olof sa...

Bra jobbat Johanna. Som jag sade tidigare så tror jag att det kan bli hur bra som helst.